POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.boatman.si

Splošni pogoji poslovanja spletnega nakupovalnega mesta www.boatman.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), ), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) in Zakonom o elektronskem poslovanje na trgu (ZEPT) ter mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje s priporočili GZS . Spletna trgovina www.boatman.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku

Dostopnost informacij


Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra), b) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon), c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami), d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku), e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave), f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza, g) način plačila in dostave, h) časovno veljavnost ponudbe, i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka in j) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Postopek nakupa in tehnični postopki za sklenitev pogodbe 

Uporabnik izbere izdelek ali več izdelkov in jih doda v košarico. V kolikor bi želeli še kaj dodati, lahko pritisnete gumb < Nazaj na nakup, kjer ponovite prvi korak. Ko imate vse izdelke izbrane imate v košarici možnost spremembe količin, ki jih spreminjate z gumbom + ali -, z križcem pa lahko izbrani artikel odstranite. Nato je potrebno se registrirati v sistem z osebnimi podatki, da lahko nadaljujete nakup.

Registracija -profil-  (potrebni podatki)

– Ime,
– Priimek, 
– Elektronski naslov, 
– Telefonska številka,
– Naslov, 
– Mesto, 
– Poštna številka, 
– Država, 
– Naslov za npr. službo
– Vpis gesla

S registracijo dobite svoj profil s katerim lažje in enostavneje opravljate nakupe. 

Naslednji korak je dostava, kjer izberete način dostave (izberete med ponudnika dostave, hitra pošta Overseas ali osebni prevzem). Nasljedni korak je plačilo, kjer izbere enega izmed načinov plačila ( plačilo po predračunu, plačilo po povzetju

Povzetek celotnega naročila s podatki pošiljanja: nadaljujete nakup s klikom na gumb nadaljuj nakup, kjer prispete na povzetek naročila, kjer so vidni svi podatki o kupcu in željenni  blagu. Kupec lahko na tej strani še enkrat preveri ali je vse uredu z podatki in izbiro blaga in ga po potrebi zamenja.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne boatman.si pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Z izpolnitvijo osebnih podatkov spletna prodajalna samodejno ustvari in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki …). S tem je naročilo potrjeno in pogodba med kupcem in prodajalcem sklenjena, izdelki bodo poslani na kupčev naslov v najkrajšem možnem roku (cca 2-3 delovna dni). V primeru daljšega dobavnega roka podjetje stranko obvesti o dobavnem roku po elektronski pošti ali po telefonu.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo in se zaveže, da bo poravnal blago v različnih oblikah plačevanja. (po prevzemu, TRR,…). Kupec takoj ob potrditvi prejme elektronsko sporočilo, ki vsebuje vse podatke o naročniku in ponudniku ter izbrano blago. (Katero, količino,…)

Od tega trenutka so vsi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Vsa naročila (pogodbe) so na razpolago v fizični oz. elektronski obliki v trgovini in se jih lahko na njegovo željo kupcu tudi pošlje.

Račun prejme kupec ob dostavi izdelkov. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila

Preden kupec odda naročilo se mu odpre predogled naročila na podlagi katerega lahko preveri podatke, ki jih je izpolnil za potrebe oddaje naročila. V primeru napačnega vnosa, lahko kupec napake popravi v košarici. V kolikor naročila ne želi oddati lahko stran zapre ali zapusti oddajo naročila in tako prekine oddajo in potrditev naročila

Načini plačila in plačilo

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

– z gotovino Overseas


Cene

Vse cene vsebujejo DDV, in so izražene v Evrih (€). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Postopek nakupa, plačilo in prevzem blaga. Kupec si izbere artikel in z klikom na košarico dodate v košarico. Pred oddajo naročila preglejte vsebino košarice izvedete morebitne korekture (brišite artikle) in potrdite naročilo s klikom na  Na blagajno. Odpre se okno v katerega se vpišejo podatke, ki so zahtevani za dobavljivost blaga. Po potrditvi nakupa (s strinjanjem- pogoji poslovanja) uporabnik dobi preko spletne strani sporočilo, da je bilo njegovo naročilo v spletni trgovini boatman.si sprejeto. Ob sporočilu bote prejeli na vaš email naslov potrdilo, da je bilo naročilo oddano (boatman.si). Po prejetju naročila (najkasneje v roku treh dni) boatman.si. (v nadaljevanju ponudnik), preveri dobavljivost in naročilo potrdi ter čim hitreje pošlje pošiljko prejemniku. Oziroma z razlogom zavrne če se pojavi problem z dobavo in o tem obvesti kupca preko elektronske pošte ali telefona. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Plačilo naročila je po povzetju. Naročeno blago je bilo poslano po pošti kot odkupna pošiljka. Cene navedene na spletni strani ne vključujejo poštnine. V kolikor vsi naročeni artikli niso dostavljeni v eni pošiljki, krije stroške naknadnega pošiljanja ponudnik. 

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Če ima izdelek priložen garancijski list, lahko garancijo uveljavljate neposredno pri ponudniku Baleo d.o.o. 

Dobava / dobavni rok

Naročeno blago, ki je na zalogi, je razen v primeru višje sile dostavljeno v roku 3-5 delovnih dni po prejemu naročila. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 15 delovnih dni po prejemu naročila. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu. 


Dostava: 

Blago naročeno v spletnem nakupovalnem mestu, dostavljamo s pogodbenim partnerjem hitre pošte Overseas. Cena dostave je 9 eur.

Arhiviranje pogodb 

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju Baleo d.o,o in posredništvo d.o.o. Predračun ali pogodbo pošljemo v skladu z željami kupca po elektronski pošti ali po navadni pošti v kolikor to želi.

Reklamacija in informacije

Če ima izdelek priložen garancijski list, lahko garancijo uveljavljate neposredno pri ponudniku Baleo d.o.o. . Garancija se uveljavlja v skladu z zakonom in pod pogoji, ki so navedeni na garancijskem listu. Izdelku nujno priložite kopijo računa in zapisnik o okvari oz. nedelovanju artikla

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek elektronskega naslova baleo.eu@gmail.com in se mora obravnavati zaupno. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vse skozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva za sporazumno reševanje morebitnih sporov.

Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila

Kontakt email: baleo.eu@gmail.com


Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe sklenjene na daljavo

Za odpoved naročila veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila o vračilu blaga. Za vračilo blaga se uporabljajo določila 43. člena Zakona o varstvu potrošnikov, ki določa:

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe (2.odstavek b43.d člena ZVPot). Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru vračila krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti prodajalca, najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga, in sicer po pošti ali na kontaktni elektronski poštni naslov: baleo.eu@gmail.com

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.

Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena.

Zaradi lažje obdelave kupčevega odstopa od kupoprodajne pogodbe, ponudnik predlaga kupcu, da vrnjenemu blagu predloži tudi obvestilo o odstopu, ki ga kupec poda na 

Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake v skladu s 37.in 37a,b,c,č členom Zvpot:

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:
– če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet; 
– če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; 
– če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; 

– če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. 

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. 

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. 

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
– odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja

Zakon o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova (ZIsRPS) 

Ponuditelj Baleo d.o.o in predesrištvo doo ne priznaje izvansudski postupak iz izvansudskog rješavanja sporova potrošača prema čl.32.čl.ZisRPS. na web stranici: 

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL


Želimo Vam puno ugodnih i povoljnih kupnji!